:O halluy biatches;)

ska ta bort min bdb, sorry biatches. Men jag orkar inte med vissa som komenterar, men komentera gärna på min blogg. Har jag skrivit någon gång att min blogg är seriös. Igår var jag och köpte lite saker typ en väska 2000, ett par skor 900 och en parfym 640 Lacoste Touch of Pink EdT,igår när vi(min kompis och jag) var och handla var det några pj:s som ba! kolla Yenna snälla vi stirrar thhiih som att vi inte hörde något Suck dom trodde vi inte hörde något! så äre om man är famous som ni vet ;) vi ba omg asså shit,, ska sola solarium idag blir en halvtimme som sagt blir alldrig snyggt att vara blek som ett spöke biatches!;) sen ska jag fixa ögonbrynen för 100 kr idag spännande!:] ska skaffa hennatatuering på ryggen den sitter i några månader för ni som inte vet vad det är kram//www.yenyori.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback