Halluu bloggen ^^,

Ja jag har nyss druckit Kaffe hos min kusin kaffe,,? wuut, ja wiierd, imorrn ska jag bleka håret igen & bara sätta i clips tills jag ska sy in träns om 2 veckor, ja blekningen finns bara på cubus har glömmt vad den heter men får väll ta reda på det :) jag tror det blir sista gången jag bleker jusst nu :)), ska även köpa silver shampo imorrn man får ljusare hår av det jättebra!, kul kul men ja, Aangiie elr med 3 i:n jag har säkert skrivit fel la ner sin blogg hon skrev följande på sin bdb:  

ny start

skiter i bloggen och ytliga vänner
nu räknas dom närmaste och min underbara pojkvän

oavsett hur jag va förut
så har jag ändrat mig.
har tagit rätt väg i livet

allt tack vare Simon!
jag älskar
dig
                                                                                                                                                                                      ja så skrev hon på sin bdb det är faktiskt bra att hon säger som det är och inte ljuger Creds för det :) hon är jättesnäll & bra att hon valt rätt & så hon hadde även jättefin blogg & rolig xD<3 tnx fore that time:)<3<3 wathever, jag ska köpa silver balsam med då kanske resultatet blir bättre :))? Jag bloggar mer imörrn så fort jag kan x) jag vill ta hål i läppen snakebites elr nått elr i tungan det är verkligen jättefint!(y':) jag köpte ba lite snoddar & hårspännen idag & hårspray loreal volume typ jag skulle igentligen köpa mer idag men det blir imorrn kram!,<3  jag som brunnet på bilden :)) ---->// www.yenyori.blogg.se
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback