Halluu bloggen igen!

ja jag lovade ju faktiskt att skriva lite ikväll ;), whatever min Svart-vita adidas tröjja har kommit kul kul,  ja imorrn ska jag åka & köpa silvershampo & kanske lite ny foundation & puder hoppas jag, jag har presis kollat på survivorman skulle igentligen se på idol men så blev det tydligen inte så jag får väll kolla på hemsidan :) kollade presis på hyllningar till Tina turner fick en total favorit http://www.youtube.com/watch?v=uYtnNk7xCRE&feature=related sjukt bra & likt gjort(y':D Älskkaaarrrr't kolla mitt långa hår på bilden det var inte hårförlägning det var äkta >.< så sluta fråga!;) jag skriver mer imorgon så fort jag kan om mitt tråkiga liv kuuul kul :]/Yenyori.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback