Hallu tips!

ska blogga om hur man får så stora ögonfransar :D & mascara tips en tjej som mejlar om det hela tiden så jag får väll visa hur jag gör x') <3, jaja idag ska jag Kanske vara med Moa<333333 höhhhö xD, vi träffas typ aldrig det är därför jag överreagerar:), jaja ska även visa er ett jättefint nagellack sen typ as coolt det blir mönster på naglarna av det, typ bara stjärnor men endå, jag lägger ut bild på den & vart man kan köpa det :D,Whatever idag förörvrigt ska jag,,? tänk vad lite jag måste ha att göra om jag inte kommer på något, ja iallafall har jag beställt en tröjja från Nelly.com :) lägger ut bild sen! annars klicka på länken
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=604017&qProductColorId=21&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=2&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
 för att se hur den ser ut :) en kjol klänning typ blommig verkligen jättegullig sen ska jag blogga om toppen affärer & bra klädeshemsidor som verkligen är jättebra där jag köper mina kläder:) jag hittade på ett par jättefina gladiator skor på skohuset som jag ska köpa även om det är vinter så känner jag mig tvingad att köpa dom, dom är verkligen jättefina:) lägger ut bild sen på dom sen blir det att svara på frågor, ni får ställa vilken fråga ni vill senare idag, om vad som helst så länge det inte är en helt sjuk fråga!^^, nelly länken sitter lite för långt ut o;, ja ja jag lägger ut bild sen endå,kulkul kram!<3 p.s sen ska jag blogga om vart jag ska sätta in mitt löshår:)<3 bara lite som en notis ^^,kram,<3 //www.Yenyori.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback