Hallu bloggen shoppat idag då!(: DÅLIG BILDKVALITE! Sry snart fixat :)

Hej alla bloggläsare, :)! ska bara säga att bildkvaliten suger för att min kamera är inne på lagning & jag får ta med mobilen, inte kul alls, jaja jag fick tag på ett par jättefina skor på Skohuset för bara 350:- , jättesöta hadde velat haft bruna men det fanns tydligen inte, pumps aktiga med massa snörgrejjs osv på sidan, jag tycker den bruna färgen verkligen passar nu när det snart är vinter "/ bruna jackor & skor nu när det är vinter riktigt snyggt (y'), jag tänkte köpa gladiator skor typ men det blir för kallt nu,jaja rusade runt i 1 & en halvtimme & hittade messt småsaker nästa gång jag får mer pengar ska jag köpa eye define liner en svart & en vit man kan rita riktigt tunna linjer med den :),  ska beställa gladiator skor istället www.Nelly.com ;), Yäss tunikan är ifrån H&M Bara 99:- verkligen jättesöt & fin värd att köpa finns även en svart brun för 300:- tror jag ;-),kulkul,imorrn ska jag tipsa om bra mascaror för att det var en som fråga så jag får väll fixa det :), ha så gött<3   http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_hIo4 :))//www.Yenyori.blogg.se                                                               

Kommentarer
Postat av: dimatical

Vem sponsrar dig med alla fina kläder !

2009-09-17 @ 18:34:15
URL: http://www.dimatical.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback