Hej! idag har jag.

varit med Nea & Carro & ***** vi gick till ett ställe tog oss typ 40 min omg seg!, sen var hennes syster där så hon var shysst och ?,sen så gick vi aslångt vi blåste ut ett typ ljus som någon ställt ut sen ba:dom är nog lite fulla för vi sprang ju iväg x) omfgs! , sen stack vi sen skulle vi ta hissen jag fick panik, hissarna var jättesmå som en telefonkiosk:', fett scary, britney & Mj 4life:'), citat lixom vem gillar inte guitar hero?!(: damn it.har känt mig snäll i ungefär 1 timme idag ;) ja du?(: ska köpa hem vitamin Care :) sola solarium nästa vecka,vår katt hadde en fästing igår jag tyckte värsta synd om vår katt x), vet du vad jag dissar folk som tror saker om någon dom aldrig ens pratat med:S?!, moget! vilka håller med komentera (; //www.yenyori.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Matilda Notes

DOM ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GODA :D



förlåt om jag tjatar men är designen klar ? <3



MISS U D:<333

2009-11-05 @ 19:22:32
URL: http://nnotes.blog.se
Postat av: din kusin

hur ändrar man blogg namn för jag vill ha EnKossa istellet för kalviz (stavning)

2009-11-07 @ 13:25:22
URL: http://kalviz.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-30 @ 08:43:11
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback