Hallu;)

måste börja sköta skolan nu, har varit mycket annat så ja,, hoppas det ska gå bra, iafall ett måste är att kolla in frans blogg han skev lite om sig själv till aftonbladet intervju “Hej Mats! Jag är en 15-årig kille från Gävle som tycker Kissie och Mogi är asvidriga. Om de två är typiska tonåringar så är jag gravt sinnessjuk. Som en kontrast till deras skrattretande bloggar så har jag en egen blogg med betydligt mindre läsare som åtminstone enligt mig förtjänar lite mer uppmärksamhet och publicity. Jag är en bitter, sarkastisk och pessimistisk småful tonårskille från Gävle som skriver om mitt smått patetiska liv på ett skabbigt kommunalt gymnasium. Dagens outfit-bilder och annat skit är helt bannlyst. Jag tycker vi ska främja mångfalden inom bloggvärlden och försöka se bortom de bloggande fjortisarna och istället ge lite uppmärksamhet åt alla oss andra också, för tro mig, vi finns! Hur som helst Mats, kolla in min blogghttp://www.katrinsgoodiebag.se/blog/frans/, jag är övertygad om att du inte kommer bli besviken. Du får åtminstone en välbehövlig semester från Kissie och co.” hahaha, jag kunde inte sluta skratta åt din blogg sjukt kul! alla måste kolla in klicka på länken :) han skriver även "men ser fram imot när jag får lämna min vidriga hemstad och aldrig återvända" hahaha asså omg! bästa bloggen. nu har jag tänkt på Katrin Zytomierskas motto fuck you right back hmm,,? vad kan menas. nu ska jag väll till skolan och jobba så mycket jag kan innan jag få ta hem massa shoot lixom, bättre att göra dem än att slösa fritiden på läx tvång lixom, lovar att uppdatera oftare:)//www.yenyori.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback