Hallu! banan-dieten! nyttiga mig började igår;)

jag anser själv att jag äter för mycket socker alltså jag är sockerberoende så då tänkte jag börja med banan dieten den går ut på 1. ät 2-4 bananer så tidigt du kan på morgonen smutta på vatten under hela dagen som lunch senast kl 6 äter du vanlig mat fasst försök skippa fett osv ät dig inte fullproppad bara så att du känner dig mätt ät sakta! den här dieten kan göra så att du får dåligt med vitamin intag och sånt du behöver så ät gärna en brustablett eller en sked vitamin dryck;)2.om du inte vill lockas att äta ta ett tuggumi sockerfritt osv då brukar man oftast inte vilja äta 3.skippa allt socker drick bara vatten!den här dieten passar för dom som vill gå ner i vikt men även dom som vill skippa socker suget. man får ta 1 sötsak varje dag men skippa chipsen det kan göra så att du 'över äter' ta en karamell vid 3 tiden ungefär ifall du inte kan låta bli :) (om du vill)lägg dig så tidigt du kan! följ hur det går! uppdaterar varje dag hur det går osv haha tvekar på att jag klarar det ;) gör alla dem stegen varje dag i 1 vecka kanske jag sa testa i 1 vecka,jaja!;) //www.yenyori.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback